Każdy wniosek musi być złożony w wersji elektronicznej (jako plik MS Word, nie PDF - 10 dni przed posiedzeniem LKE) oraz w wersji wydrukowanej w 3 oryginalnych egzemplarzach. Uprzejmie informujemy, że niespełnienie któregoś z powyższych warunków będzie skutkowało przesunięciem wniosku na kolejne obrady. Dokumenty powinny zostać złożone w komplecie przez Wnioskodawcę. Na wniosku w p.1 (Dane Użytkownika) w miejscu gdzie składany jest podpis kierownika jednostki i jego imienna pieczątka należy podać dane osoby, która jest kierownikiem Jednostki Użytkownika (w przypadku Uczelni jest to Dziekan Wydziału, w przypadku jednostki PAN jest to Dyrektor Instytutu). Tylko wnioski spełniające wymogi formalne będą poddawane ocenie przez Członków LKE.
Instrukcje wypełniania wniosków znajdują się w zakładce Formularze do pobrania
Do wniosku należy dołączyć streszczenie nietechniczne napisane prostym językiem, zrozumiałym dla niespecjalisty. Streszczenie to umieszczane jest na stronie BIP.
We wniosku w p.4 należy wpisać klasyfikację celu procedury, stosując jedną z kategorii od A do H. Kategorię literową należy wpisać łącznie z rozwinięciem. Należy wybrać tylko 1 cel dla danego doświadczenia.
Cel projektu (art. 3 ustawy):Procedurze należy przypisać kategorię dotkliwości. Kategoria dotkliwości dla cełej procedury jest taka sama jak dla czynności o najwyższym stopniu dotkliwości, w ramach tej procedury. Nie należy przypisywać kategorii dotkliwości poszczególnym czynnościom. Nazwę stopnia dotkliwości należy wpisać we wniosku słownie.